воскресенье, 23 августа 2020 г.

Зеленський сказав, що б він зробив на місці Лукашенка

Президент України призначив би нові вибори, «щоб ні у кого не було питань»

Президент Білорусі Олександр Лукашенко повинен мати сміливість призначити нові вибори, оскільки це дасть можливість врегулювати політичну кризу в країні.

Про це в інтерв'ю телеканалу Euronews заявив президент України Володимир Зеленський.

Він зазначив, що на голосування мають бути запрошені міжнародні спостерігачі.

«Уявімо, що я впевнений в собі, я впевнений у виборі народу. Я – впевнена людина. Як можна всіх заспокоїти? Я б точно сказав: через місяць – нові вибори. Я йду. Ідіть, хто хоче. І сказав би народу Білорусі: будь ласка, вибирайте. І після такого результату, не було б питань ні у кого. Я в цьому впевнений. Якби Олександр Григорович переміг, він би переміг», – заявив Зеленський.

Комментариев нет:

Отправить комментарий